2013. május 26., vasárnap

Northern diver búvárruha neoprén - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Kihasználatlanság miatt (és mivel kinőttem) eladó egy Northern Diver 8mm-es csuklyás búvárruha. Egyrészes, az elején átlós irányú zippzárral. Kb. 3x használtam, azóta csak lóg egy fogason. Használtan, de megkímélten vettem, állapot a fotók szerint. Én 8mm-esnek vettem, de tolómérővel 7mm-nek mértem. A méretei: váll 44cm, derék 37cm, csípő 41cm, válltól ülepig 80cm. Üleptől az aljáig 69cm. Méret címkét nem találtam benne. Anyaga vízzáró, nem szivárog át rajta a víz, bokánál és csuklónál belül gumírozott felületű az anyaga, nehezen jut át rajta a víz. Én 180/72 vagyok, de 65 kilósan volt csak nagyjából jó, igaz, szörfözéshez akartam használni de ahhoz túl merev és szűk volt. Bár lehet, ilyennek kell lennie, annyira nem értek hozzá. Vékony testalkatra való.
Használt termék, garancia nincs már rá. Javaslom a személyes átvételt.


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2013-05-31 11:00
. Northern diver búvárruha neoprén - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése