2013. szeptember 1., vasárnap

"Pólya hálózsák" 25-30 cm-es babákhoz - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

"Pólya hálózsák"
_________________________________
Se nem pólya, se nem hálózsák, a kettő keveréke.
Csak egyszerűen bele lehet tenni a babát.
Ajánlott 25-30 cm-es babához.
Anyagát én steppelem és masnival díszítem.  
Rendelésre készítem!
Kérhető fodorral is, annak 1. 100, -ft az ára.
Képet mellékeltem.
Más méretben is elkészítem, ha tudom a baba méretét felteszem másik aukcióba.
Ha bármi kérdés van a termékkel kapcsolatban, szívesen válaszolok!
Köszönöm, hogy benézett/benéztél hozzám!
A postaköltség csak tájékoztató jellegű, csomagolásnál még mérek!  
 


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-19 18:57
. "Pólya hálózsák" 25-30 cm-es babákhoz - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése